Sunday, 31 July 2011

yeay! esok puasa :D

assalamualaikum semua.. :D

ok, esok dah puasa, jadi aktiviti makan memakan akan tertunda. cukup-cukup lah dah makan untuk hari ni + semalam.



semalam dah baham KFC,kerang hangus,jus kedondong + kentang bulat-bulat yang super sedap!!

hari ni dapat durian,.(dah lama mengidam tau! hihi) + burger daging special~

last, puasa jangan tak puasa..hiihi

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK :)
semoga RAMADHAN kali ini membawa 1000 000 ++ rahmat untuk kita semua..

video

4 comments:

  1. dia punya melantak...cm xleh mkn 30 hari..padahal siang je xleh mkn...haha...

    ReplyDelete
  2. tu dia aih makan...haha,makan siap2, esk nanti teringin..huhu

    ”cepat datang komen blog saya pulak!!!”

    ReplyDelete
  3. selamat meyambut bulan puasa and thank 4 following me..hehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. @sooooooour yang masam,karang xde masa pulak nak habiskan semuanya..hihi
    @kertas warna merah-kalau along teringin,awak boleh belanja kan?hahaha
    @strider-happy ramadhan too + my pleasure :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...