Friday, 29 July 2011

ewwwwww???? wekkk!!

assalamualaikum semua..

haha,, ewwww,,gelinyewwww,, hahaha
entry kali ni un pasal shortform yang owunk ramai gnew zaman skunk ni,,(hahaha, gedik gila! rasa nak cepuk je kn?)

haha, cepuk je minah ni,hihihi, apa korang rasa bila ada orang text korang dengan bahasa ewwwwww ni? rasa menyampah tak? hahaha

kalau along, along rasa annoying gilaa kot,,sebab diaorang menyusahkan orang lain nak baca + faham apa yang diaorang nak cuba sampaikan. kalau paham tak pe la kan, tak jadi masalah pun..kalau tak paham macam mana? tak pasal-pasal orang yang tak bersalah kena hamun, tak ke haru jadinya~ hihi

along pun pakai shortform jugak, tapi tak ada lah sampai buat orang tak paham,,sory ea kalau entry ni keterlaluan, maklumla baru setahun jagung :)

video

2 comments:

  1. gedik sngt............auwwwwwwwwww!

    ReplyDelete
  2. haha,saya memang sukew gediks gediks niew,,*ayat mintak pelempang,hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...