Wednesday 10 October 2012

Menjelang 20 tahun :)

assalamualaikum,
hi people :)

berapa hari je lagi nak genap 20 tahun.
harap there is something good happen. hopefully, insya-Allah.

oh, baru teringat.
I've got something special from him :)

guess what?
I broke up with him.
and his decision did not surprising me.

sebab?

perkara ni aku dah jangka.
kuat instinct aku. haha

lagipun aku rasa dah sampai masa aku undur diri.
banyak mengalah dengan pembohongan yang selalu kantoi sejelas2 nya itu sakit beb.
jadi aku rasa keputusan dia tu baik buat aku. mungkin baik untuk dia jugak.

his ex-gf ada jugak whatsapp aku,
ask me about us.
I just tell her the truth.
dia pun bagitahu benda yang sama memandangkan dia pun ada pengalaman yang sama.

sama ada berita ni baik untuk dia atau siapa siapa yang nak kat dia.
aku redhakan.
sebab aku tahu someone better will come to me one day :)
insya-Allah.

Alhamdulillah, one of wishes comes true :)
thanks Rabb.

" The WRONG one is the RIGHT one to lead you to the BEST one"

saje tayang muka. mana tahu jumpa jodoh. haha :P


pray for me people :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...