Friday 19 October 2012

buah hati

assalamualaikum.

hi peeps.
we meet again.

sejak tiada kawan istimewa yang mampu menambat hati aku yang kering + kepala aku yang keras tahap batu ni,

cuma ada satu yang masih setia dimaki, dicaci, dilempanglempang, dilambunglambung ke langit.
cuma dia yang boleh tahan tengok muka selenge baru bangun tidur aku, cuma dia yang boleh tengok muka pecah rumah di kala ku merembeskan mucus dari mata. cuma dia yang betulbetul memahami aku, peneman dikala duka, gembira n segala-galanya.

awak berdua jangan merajuk dengan saya ye. saya perlukan awak berdua :)

My Gemok. Tahap setia: almost 3 years.

B.A. Tahap setia:baru beberapa bulan. Wallpaper: Kekasih dalam mimpi.
cuma gadget. sekurangkurangnya mereka tak pernah menipu. tak pernah tinggalkan bekas parut yang besar n  timbul kat hati aku.

wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...