Monday 15 October 2012

20 tahun bernafas.

assalamualaikum,
hi people :)

Alhamdulillah. Praise to Allah who gives me chance to breathe until today.
syukran Rabb, syukran.

dalam 20 tahun, aku banyak buat dosa.
dalam 20 tahun, aku selalu leka.
dalam 20 tahun, aku jarang ingat Dia.

forgive me Rabb.
for all my mistakes.

Special thanks to my beloved Ayah and Arwah Mak :')
thanks kawankawan for the wishes.
i love you all.

tapi nasib kurang baik,

aku DEMAM di hari jadi :')
badan bukan main sengal tak hengat.
hadiah daripada Tuhan. tak boleh buat apa lah.
redha kan saje.

me, 20 y/o. without make up. with bantal busuk at the back. hihi

**actually entry ni dah buat semalam tapi tak siap, terpaksalah sambung hari ni**

jadi umur aku hari ni, 20 tahun 1 hari :)
wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...