Friday 12 October 2012

kahwin muda ikut trend?

assalamualaikum.
hi people :)
we meet again.
miss me? thank you

topik hangat tak?
KAHWIN MUDA IKUT TREND.
haha.

after I read this,

klik untuk lebih jelas.
tulisan seorang penulis hebat.


aku sedar aku pun pernah terfikir nak kahwin muda.
tapi sedar diri jugak sebab belum bersedia apa-apa lagi.
mana taknya, orang yang gila shopping macam aku ni nak kahwin awal. kena maki dengan laki aku je kang.
si pemboros macam aku tak layak nak kahwin awal.
alamatnya bankrupt la laki aku.
kosmetik je dah berapa ratus, baju lagi, makan. haha

kita digalakkan kahwin muda, tapi kalau tak ready?
kejadahnya?

sekarang fesyen Malaysia semua dah macam dulu-dulu punya style.
kahwin pun macam style org lama ke?
okay, boleh ikut dengan syarat anda BERSEDIA :)

Allah takkan datangkan jodoh kat kita kalau kita tak bersedia.

kepada yang dah nak mendirikan masjid, selamat berbahagia. moga perkahwinan awak awak semua dirahmati Allah. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...