Friday 22 April 2011

~sUpRiSe~




Di suatu pagi hari selasa,(19 April 2011)..

Peristiwa berlaku semasa saya sedang duduk atas katil jee..

Along: weh,korang sini jap!(ceh,mentang2 ketua bilik..sambil menuding jari kat jee + ben)
Ben: jap2..
Along: aish,cepat2! (belagak taiko,hahaha)
Jee: (sambil duduk kat lantai depan katil dia)..kenapa ol?
Along: duduk je dulu..aben! cepat sini,,
Ben: ok2,,kenapa ol? (sambil sila atas lantai)
Along: aku ada benda nak bagi, before tu, tutup mata dulu..
Ben + jee pun tutup la mata mereka..
Along:tadah tangan macam orang nak doa..

Diaorang pun buat la macam yang saya suruh..tersengih2 si ben n jee ni..

Along pun keluarkan la 1 per 1 tshirt dari plastik ..

Along: ok yang ni untuk aben..(sambil letak satu tshirt atas tangan dia)..ait2 jangan bukak mata dulu..yang ni pulak untuk jee,,(sambil letak 1 lagi tshirt kat tangan jee)..sekarang boleh bukak mata..
Ben: eeeii,,seronoknya..terima kasih ol..
Along: sama2..suka tak?

Cepat2 ben angguk taw sambil tersengih sampai telinga..hahaha

Jee: aarghhhh! Thanks ol..hehehe
Along: sama2..
Jee: eh,bila ko beli button ni?
Along: baru je tadi,,kat ko’op..hehe..bila ko masuk kedai tu aku cepat2 masukkan button ni kat poket,,hehehe..korang test la,mana tau tak muat..hehehe..

Along pun test la baju along sekali, ok,mereka punya ok,,along punya macam mana pulak ea?hmm,alamak..sempit kat perut,,apa punya boroi la along ni,,hahahaha,,memang dari kecik macam ni,nak wat cam mana lagi,,hehe..tu lah,jee suruh amik saiz m tak mau,nak s gak,,amik kau,,hahahaha..

Tetiba jee kuakan coklat dari beg badminton hazi..

Jee: nah,untuk kau..
Along:eh, bila kau beli ni?
Jee: baru je kat ko’op tadi..hehehe
Along: thanks jee.. J

Jee + Ben..

Lepas ni korang tak dapat lah nak bandingkan bakul baju aku yang serupa labu sayong tu dengan korang punye bakul tu lagi..

Lepas ni ben tak dapat lah tidur kat tengah2 antara jee dengan aku lagi,tak dapat tengok movie sama2,tak dapat menari + karoke sama2,gossip sama2,mandi sama2,gelak sama2,tak dapat la belajar bahasa jawa dengan aku lagi,,hmm,,terlalu 
banyak memori dengan korang laa,,hehe

Ben,kau macam adik la,,manja dow,,haha,,kalau lapaq tu tak yah ngaku tak lapaq ok? Aku dengan jee kan ada..hehe

Jee, kau pulak macam kakak ben,tapi macam adik aku gak,kira angah la..huhu..kau ok jee,,comel..adorable,,kau la supplier bilik,,hehe

Along pulak,macam along la dalam bilik tu..hari2 menggila dengan budak2 ni,,huhu,,

Bilik AP2-T3-21,,dalam kenangan..

Lepas matrik ni,aku harap korang keep in touch yea..jgn lupe aku..nanti kita jumpa kat zoo,ok?hehe..love u a lot!!


~t-shirt jee~

~t-shirt ben~

~t-shirt along~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...