Thursday 24 March 2011

~hAiShH..~

Apa jadi kat saya ni?? 2 hari berturut-turut yang x seronok..yup,xseronok,,bkn x seronok lgsung k..

HARI PERTAMA YG X SERONOK:

haish,macam mana la boleh terskip kuliah..chemy lak 2,,apa nak cakap kat lecturer ni??tolong!! saya buntu,masih kabur untuk cari alasan yang bernas lagi halal..hm,.terkilan la gak tak dapat pergi lecture,rase rugi sangat beb..Even syllabus da habis,saya kena pergi gak,,nak wat macam mana dari kecik ayah dah train macam tu..tapi..hmm,kenapa la saya tak dengar hp vibrate masa classmate call saya?? Arrrghh,rasa menyesal yang amat sangat,,sedih..tp nak buat macam mana..benda dah jadi,,nak patah balik masa pun,memang tak boleh la.. nak outing,classmate xnak pulak..jdi?so?konklusinya? kunci diri dalam bilik(sebab xnak orang tahu apa saya buat),,maka,hujan la dengan selebat-lebatnya.. huuu,,memang haru la,,bukan setakat teresak-esak ni,sampai berguling-guling kot atas katil..sedih sangat tu..nasib baik la tak tsunami..bila dah sedih tu mula la teringat cerita  sedih yang dulu-dulu..hmm,,lagi la bertambah-tambah ribut taufan dalam bilik ni..sampai masa, roommate2 tersayang pun balik,,mereka nampak je saya tengah membanjiri bilik ni..hehe..tapi buat tak tahu je..sebab mereka memang dah tahu,lau saya tengah bengang ke,sedih ke..jangan tegur,, just ignoring me..nanti akan ok sendiri..

HARI KEDUA YG X SERONOK:

Jeng jeng jeng..cuba teka apa yang jadi hari ni?haha..2 bilik (bilik saya & bilik classmate saya a.k.a bilik jiran sebelah) BANGUN LAMBAT! Haha,ni satu kejutan budaya yang tak pernah kami buat bersama-sama kat KMS! Masing-masing kelas pukul 8,bangun tido lak pukul 8..ha,memang tak sempat la nak pergi kelas pun..nasib baek tutor maths(sebab memang xsuka pun subjek maths! hehehe)..sorry to madam,bukan sengaja,xsuke mana pun saya kat maths,,saya kena gak tunaikan tanggungjawab as student.. hmm,,tiba masa berhadapan dengan lecturer chemy.. come on ol,u can do it! Tarik nafas..1,2,3,.go..hmm,tgk mke lecturer ni pun da menakutkan,tga stress kot..hmm,ok..ckp benda yg sebenarnya..jujur je la,,kata nak bagi alasan yang halal,,memang la tersasul sasul sikit kan..hm,,nasib baik la x kena teruk,lau tak memang banjir lagi la hari ni..boleh la tarik nafas lega sikit..hehehe..
Tamat la sudah 2 hari yang tak berapa nak seronok ni~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...