Friday 25 March 2011

~DuNiA bArU~

Ayah+family+rumah+bantal busuk+kawan2 lama+tv= RINDU!!

Lama tak balik rumahL

Masuk ke dunia baru!! (KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR@KMS)

Bila datang KAMPUNG MAK SAYA(KMS)..jumpa orang baru,roomate baru,kawan baru,classmate baru,bantal baru a.k.a bantal busuk baru,,hehehe,,

Tak tahan bila orientasi,,macam nak balik sebab kat sini PANAS LUAR BIASA,,lagi panas dari HOT FM kat baju JEE-bob(roommate baru!!)..
Tapi lama2 dah boleh immune.. orang2 yang dulunya cerah,,skang kena pakai fair and lovely balik,,yang gelap2 macam saya ni,xberubah la,,@ mungkin bertambah gelap kot,cume tak perasan je,,sebab tengok muka hari2 macam sama je,,tapi lau tangkap gambar,haa tengok lah betapa hitam legam berkilat(sparkling la gak,hahaha<BEN suka tau bila sebut perkataan ni*ben roommate sayaJ>)

Mula masuk sini rasa tak boleh nak terima kenyataan sebab dah kena belajar balik L..sebab da lama dok rumah besaq kan badan,, (opps!besar ke?),,tapi lama-lama ok la tu,,demi ayah,,saya kena gak belajar! YEAH!!
Seronok hidup kat sini,sebab ada BEN,JEE,SU,LEENA,FARAH,HAZI,CLASSMATE n kawan2 yang lain..hehe,mereka memang gila2 tahap cipan,haa?xdela cipan pun,,biasa2 sudah,,hahaha,,1st impression aku kat diaorang ni sume..mestila diorang ni SKEMA,,hahaha,,tp tersilap pulak,,mereka tak seskema seperti yang saya sangka kan,,hahaha,,(ingat budak pandai semua skema ke??)

Saya bahagia dengan mereka semua,,hehehe..tak de lah teringat rumah je,,bantal busuk..hehe

Hmm,PSPM 2 semakin hampIr,,takut la pulak,,all the best to my CAYUNKS2 & BUCUK2,,hahaha..i love u all <3

~classmate yg best~

~kawan-kawan lama~ 

~roommate sengal!!~

~sekali lagi dak2 sengal meng'GILA'~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...