Tuesday 1 May 2012

gua gila shooping.

assalamualaikum.
hai.
aku kembali.
tajuk yang buat duit aku semakin hilang. lesap. kosong.
tudung+baju+beg.
arghhhhhhhhh!!
ekonomi merudum sangat.
tertekan.

tapi aku tak serik.
nampak barang cantik sikit, nak beli.
mulut cakap tak mau. tapi hati meronta - ronta!
macam mana tu?

hakikat perlu diterima.
PEREMPUAN = 9 NAFSU.

setakat ni, banyak jugak lah duit aku habis.
semuanya sebab mata keranjang aku ni.
haish.
aku memang boros.
pantang duit banyak. haha.

ilove online shopping.  matilah future husband aku. haha


tertipu?
pernah rasa sikit.
tapi tak serik serik lagi nak beli barang online.
sengal gila ubi berangin kan?
haha
ada aku kisah?

start bulan mei ni, aku harus kawal perbelanjaan.
no more shooping2. (insya-Allah)
hai lah nafsu. bertahanlah sampai habis sem.
plisss

kbai.
wassalam

2 comments:

  1. rela duit habis sbb makanan daripada benda lain...hahaha..

    ReplyDelete
  2. ahahaha. rambang mata bila dah nampak semua ni hah. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...