Monday, 23 January 2012

2012 - wajah baru :D

assalamualaikum semua,

lama tak update. RINDU tapi MALAS. hahaha

blog ni baru je menjalani pembedahan plastik pada 20 jan 2012.
haha. a million of thanks to Dr. Berudu Gendut sebab renovate blog aku. haha.

simple tapi cantik. macam aku **perasaan gila dow. haha. whatever lah kan?

pembedahan plastik blog ni secara percuma dan tak disengajakan sebab masa tu beliau tengah bosan. ahaha

header pun baru + comel. **untunglah aku jadi housemate kau. hihi

bukti aku satu rumah dengan dia:

see? yang tudung biru tu Berudu Gendut. aku kat belakang pakai tudung kale krim.


sekian :D

3 comments:

  1. haha, tak habis habis jodoh :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak ngurat yg mata terbeliak pakai tudung putih tu...bpe umo??nama spe??tinggal di mana??hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...